Hedonya brändi tegevjuht Oskars Brediks: kuidas sai Hedonya alguse ja mis on tema üks FMCG-äri õnnestumise õppetund
2024-12-11

Hedonya brändi tegevjuht Oskars Brediks: kuidas sai Hedonya alguse ja mis on tema üks FMCG-äri õnnestumise õppetund

Oskars Brediks, kellel on üle 15 aasta kogemust FMCG-sektoris, jagab oma teekonda Hedonya džinnibrändi eduni. Ta räägib, kuidas brändiarendus ja nutikas turundus aitasid luua rahvusvaheliselt tunnustatud toote. Brediks avab ka viimase kümnendi olulisimad õppetunnid, rõhutades, kui tähtis on luua tootele emotsionaalne väärtus ja hoida klientidele lähedal.

 

Räägi oma lugu, kuidas jõudsid FMCG ärisse?
Olen töötanud FMCG sektoris üle 15 aasta, tegelenud nii köögiviljade töötlemise kui ka maiustuste tootmisega. Olen läbinud kõik ettevõtte tegevuse etapid – alustades kaupluste riiulite täitmisest ja kaupade kohaletoimetamisest kuni ettevõtete grupi juhtimiseni.


Mis on olnud sinu suurim õppetund viimase 10 aasta jooksul?
Viimase 10 aasta suurim õppetund on see, et paljud suudavad toodet toota, kuid vähesed suudavad seda müüa. Oma kaubamärgi arendamine on võtmetähtsusega, aga kui oma brändi pole, muutub ülioluliseks efektiivne tootmine teiste kaubamärkide jaoks. Meie keskendume praegu esimesena mainitud teele – oma brändi arendamisele.


Millised on olnud sinu meeldejäävaimad õnnestumised?
Kõige meeldejäävam kogemus oli Skrīveru brändi ümberbrändimine ja see, kuidas kliendid toodet tajusid. Näiteks müüsime piimast karamellkomme mündimaitsega hinnaga 2,50 €/kg. Pärast ümberbrändimist ja uue turundusstrateegia rakendamist nimetasime sama toote ümber Mojito-maitseliseks karamelliks, mille hind oli 4,50 €/kg, ning seejärel ei suutnud me nõudlusega sammu pidada. See õpetas meile olulise õppetunni: turundus ja toote ümber loodud emotsioon mängivad tohutut rolli.


Kuidas ja millal jõudsid džinni ärisse?
Jõudsin džinni ärisse suhteliselt hiljuti – see projekt sai alguse umbes kolm aastat tagasi. Hedonya sai alguse lõbusa ideena koos lapsepõlvesõbraga, kes on samuti FMCG valdkonnast pärit. Sellest sai aga peamine prioriteet pärast seda, kui võitsime kuldmedali San Francisco World Spirits Awardsil ja saime tunnustust tööstuse professionaalidelt.


Kuidas näed džinniäri tulevikku?
Džinnikategooria on viimastel aastatel kiiresti kasvanud ja mõne aja eest ka küllastunud erinevate käsitöödžinnidega, mis eemaldusid klassikalisest džinnist. Usun, et kategooria on nüüd stabiliseerumas – inimesed otsivad uusi ja huvitavaid maitseid, kuid klassikalise aluse ja London Dry Gini selgete tootmisstandarditega.


Milline on sinu strateegia Hedonya brändi arendamiseks ja tugevdamiseks? Mis teeb teie džinnibrändi eriliseks?
Meie strateegia on tuua džinnikategooriasse värskust, julgust olla autentne ning jääda kliendile lähedale, keskendudes sellele, mis neid tegelikult huvitab. Brändi kommunikatsioonis toetame artiste, kes julgevad olla teistsugused ja seeläbi huvitavad. Baaridele ja klubidele pakume ainulaadseid lahendusi originaalsete kokteilide esitlemiseks ning teeme koostööd spetsiaalsete riidedisainide loomisel, et baarmenid näeksid välja moodsad ja stiilsed. Lõpuks on see win-win-situatsioon – koos muutume kaasahaaravamaks ja eristuvamaks.


Milline on sinu lemmik džinnikokteil?
Minu lemmik on klassikaline Negroni. Kui see on õigesti valmistatud, saab nautida selle intensiivseid, kuid täiuslikult tasakaalustatud maitsenüansse. Samas olen alati avatud ka uutele maitsetele ja katsetustele.


Hedonya esindajad tulevad jaanuaris Eestisse. Kui soovid lisainfot ja Meistriklassis osaleda, siis küsi lisainfot meie müügiagentidelt.

Teie küpsised, teie valik!

Sirvimise kvaliteedi parandamiseks kasutame sellel lehel küpsiseid ja kogume statistilistel eesmärkidel isikupärastatud teavet. Saate oma valiku igal ajal tühistada brauseri seadetes või klõpsates .

Lisateave küpsiste kohta: .